onsdag 17 april 2013

Kring gestaltningsprojektet #3

Jag har numera kommit fram till en ny idé, och det känns ibland att jag har många idéer men till slut inte genomför dem.

Jag tänker jobba i akrylmålning men även i att få vissa objekt ut ur tavlan/tavlorna (jag är inte säker än om hur många det blir).

Jag har en duk som jag målat i sandrosa kan man säga, jag vet dock inte om jag vill ha det formatet. Jag vill nog ha en större duk men det ska jag klura ut imorn. Jag funderade på att ha ett fönster eller två och en dörr, och från den dörren ska händer försöka komma ut från olika håll. Så är min tanke just nu. Jag gillar att dokumentera min process men jag får så många olika idéer och det kan förvirra både mig och andra.

Antingen ska detta relateras till EXIT på det sättet att objekt kommer ut ur tavlan och även att något försöker komma ut från dörren. Man försöker komma ut ur ett instängt rum/område för att man vill göra olika saker hela tiden men ibland kommer andra saker i vägen som ärenden, men man vill komma ut och njuta, själva viljandet finns fortfarande kvar. Flum flum flum hehe

 Jag har hittills gjort i stort sett balkongen , en korg som ska finnas på balkongen, vindruvor, ett bord och ben men inte färglagt dem ännu Jag använder mig utav silkespapper, kartong, lera och limmar mestadels med limpistol.

Här kommer lite bilder







 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar